PAZI INFO!
Infomanka / VAN ZONE KOMFORA / Climbkhana: Ludo driftovanje pri usponu na 4.200 metara

Climbkhana: Ludo driftovanje pri usponu na 4.200 metara

Reli vozač Ken Block odlučio je da svoju popularnu i nagrađivanu Gymkhana seriju pretvori u Climbkhana, a svoju vožnju popne na … 14.000ft odnosno 4.260m na Pikes Peaku u okolini Colorado Springsa.

Pogledajte kako to izgleda…

Pikes Peak International Hill Climb jedan je od najpoznatijih uspona na svetu, a takođe je i prvo mesto na kojem se Block ikad trkao u svojoj karijeri.

-Sećam se da sam i kao klinac sanjao o tome da se trkam tamo jednog dana, jer je sjajno izgleadalo. Na kraju sam to i uradio, 2005. godine, ali je to bilo u Group N rally automobilu, koji nije imao mnogo snage za takve uspone! Bilo je to neverovatno iskustvo, najviše zbog tih problema sa konjskim snagama, ali sam obožavao taj put i planinu – a oduvek sam želeo da se vratim tamo i odradim sve kako treba. Tako da, voziti kao što sam to radio u svojim Gymkhana filmovima – i to u Hoonicornu od 1,400 konjskih snaga – to je zaista ostvarenje sna – rekao je Block.

Climbkhana - Ken Block / Foto: Monster Media
Foto: Monster Media

Da bi se suočio sa svim ekstremnim uslovima na Pikes Peaku, Block je znao da mu je potrebno još konjskih snaga za njegov 1965 Ford Mustang Hoonicorn RTR. I tako se Hoonicorn V2 rodio. 1.400 konjskih snaga, twin-turbo, mašina puna metanola, koja pali Toyo R888R gume na svakoj krivini i sasvim dostojno nadograđuje poznatu Gymkhanu 7 – Wild in the Streets Los Angeles. Ekstremni motori i nadmorska visina mogu biti izazovni, pa je snimanje videa trajalo godinu dana jer su Block i ekipa morali nekoliko puta da se vraćaju na lokaciju zbog raznih problema.

Climbkhana - Ken Block / Foto: Monster Media
Foto: Monster Media

-Ovaj auto je potpuno ludilo. Osećam da doslovce želi da me ubije! Pre nego što smo dodali twin turbo, to je bio najzabavniji auto koji sam ikad vozio. Sad je još uvek zabavan za vožnju, ali troši gume neverovatnom brzinom. Napraviti ovakvu zver i odvesti je na ovu opasnu planinu… Pomislio sam da sam se konačno latio projekta koji bi bio prevelik zalogaj za mene. Ovo je najmoćniji AWD-type auto na svetu koji se vozio na ovaj način, tako da mi je neopisivo drago što nisam poginuo tokom ovog snimanja – rekao je Block.

Check Also

Vatromet / Photo by Gregoire Bertaud on Unsplash

Kako je u potrazi za besmrtnošću kineski alhemičar pronašao vatromet

Vatromet je verovatno najomiljenija pirotehnička naprava, a da li ste znali da je nastao u …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *